Opakowanie wystarczy na zbiornik ok. 10-litrowy.
Pianka jest w postaci sześcianów o wymiarach 6x6x6 cm.
Podczas jazdy motocyklem stopniowo obniża się poziom paliwa w baku co jest zjawiskiem naturalnym. Pozostała część paliwa zaczyna przemieszczać się powodując zmianę środka ciężkości. Zjawisko to jest wyjątkowo intensywne w motocrossie podczas skoków, lądowań i gwałtownych skrętów. Siły oddziaływania na motocykl są kilkukrotnie wyższe od wagi samego paliwa, waga motocykla może się zmieniać od 6 do 10 kilogramów.
Pianka zawiera tysiące porów, które ograniczają przepływ paliwa w zbiorniku. Eliminuje to zjawisko przemieszczania się środka ciężkości co znacznie poprawia prowadzenie motocykla. Dzięki swojej strukturze zmniejsza pojemność baku o zaledwie 1%. Technologia ta od lat stosowana
Opakowanie wystarczy na zbiornik ok. 10-litrowy.
Pianka jest w postaci sześcianów o wymiarach 6x6x6 cm.
Podczas jazdy motocyklem stopniowo obniża się poziom paliwa w baku co jest zjawiskiem naturalnym. Pozostała część paliwa zaczyna przemieszczać się powodując zmianę środka ciężkości. Zjawisko to jest wyjątkowo intensywne w motocrossie podczas skoków, lądowań i gwałtownych skrętów. Siły oddziaływania na motocykl są kilkukrotnie wyższe od wagi samego paliwa, waga motocykla może się zmieniać od 6 do 10 kilogramów.
Pianka zawiera tysiące porów, które ograniczają przepływ paliwa w zbiorniku. Eliminuje to zjawisko przemieszczania się środka ciężkości co znacznie poprawia prowadzenie motocykla. Dzięki swojej strukturze zmniejsza pojemność baku o zaledwie 1%. Technologia ta od lat stosowana