Cylinder SKZ Sport 4T/GY6/139QMB 80ccm, 47mm sworzeń 13mm
Indeks: SKZ9535
372,48 Kč
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 372,48 Kč
Cylinder zwiększający pojemność silnika.
Przeznaczony do popularnych skuterów z silnikiem 4T/GY6/139QMB (poziomy cylinder) na tradycyjnym gaźniku i z elektronicznym wspomaganiem i wtryskiem (EURO4)
Jest to najprostsza metoda podniesienia mocy skuterów z fabryczną pojemnością 50ccm (średnica tulei 39mm) poprzez zwiększenie ich poj. silnika do 60ccm (średnica tulei 44mm).
Maksymalna moc generowana przez układ to około 6-8KM (w zależności od zastosowanego gaźnika, modułu czy też zużycia podzespołów).
Zestaw o podwyższonej twardości żeliwa i wysokiej jakości stopu aluminium pozwala na bezawaryjną pracę silnika. W przypadku zużycia tulei cylindra możliwa jest wielokrotna regeneracja za pomocą nad wymiarowych tłoków.
Przy montażu nie jest wymagana wymiana wału silnika. Ważne aby zweryfikowa
rozstaw szpilek mierzony po przekątnej: 71 mm x 71 mm
średnica sworznia tłoka: 13 mm
wysokość całkowita tłoka: 34,2 mm
rozstaw śrub napinacza łańcuszka rozrządu: 40 mm,
otwory pod śruby napinacza rozrządu: M6
wysokość montażowa głowicy: 59,6 mm
śruby kolektora wydechowego: M6
rozstaw śrub kolektora wydechowego: 50 mm
śruby kolektora ssącego: M6
rozstaw śrub kolektora ssącego: 45 mm
!!!UWAGA
Po montażu wskazana jest regulacja gaźnika i zwiększenie zasilania paliwem poprzez podniesienie iglicy. Zalecane jest zastosowanie gaźników o minimalnym przekroju 17mm. W przypadku pojazdów EURO4 -> z gaźnikiem sterowanym elektornicznie wystarczy zamienić dyszę na większe min 65 (najlepiej 72-85). Czujnik temperatury silnika należy trwale przymocować do żeberek cylindra
Możliwe zastosowanie:
Cylinder zwiększający pojemność silnika.
Przeznaczony do popularnych skuterów z silnikiem 4T/GY6/139QMB (poziomy cylinder) na tradycyjnym gaźniku i z elektronicznym wspomaganiem i wtryskiem (EURO4)
Jest to najprostsza metoda podniesienia mocy skuterów z fabryczną pojemnością 50ccm (średnica tulei 39mm) poprzez zwiększenie ich poj. silnika do 60ccm (średnica tulei 44mm).
Maksymalna moc generowana przez układ to około 6-8KM (w zależności od zastosowanego gaźnika, modułu czy też zużycia podzespołów).
Zestaw o podwyższonej twardości żeliwa i wysokiej jakości stopu aluminium pozwala na bezawaryjną pracę silnika. W przypadku zużycia tulei cylindra możliwa jest wielokrotna regeneracja za pomocą nad wymiarowych tłoków.
Przy montażu nie jest wymagana wymiana wału silnika. Ważne aby zweryfikowa