Pasek alternatora w motocyklachnależy bezwzględnie wymieniać według zaleceń, wskazanych w instrukcji obsługi motocykla. Zazwyczaj jest to co 50-60 tys. km.
UWAGA! Wymiany powinien dokonać wyspecjalizowany warsztat, posiadający odpowiednie narzędzia, bowiem w niektórych modelach założenie nowego paska jest czynnością dość złożoną.
PaskiDayco są wytwarzane na najbardziej nowoczesnej linii produkcyjnej i z zastosowaniem ponadstandardowego reżimu technologicznego. Potwierdza to certyfikat ISO 9001:2008, którego właścicielem jest fabryka Dayco.
Dzięki własnej grupie konstruktorów, paski Dayco (zarówno standardowe jak i kewlarowe) znacząco przewyższają jakością i trwałością te, które kierowane są na pierwszy montaż.
Mimo, że ich cena nie jest najniższa, przebiegi międzyserwisowe są znacząco większe od podobnych przebiegów na paskach konkurencji.
Moto Guzzi Breva 850 ie LPB00 2007- 2009
Moto Guzzi Breva 1100 ie LPC00 2005
Moto Guzzi Breva 1100 ie LPC00 2006
Moto Guzzi Breva 1100 ie LPC00 2007
Moto Guzzi Breva 1100 ie ABS LPC00 2005
Moto Guzzi Breva 1100 ie ABS LPC00 2006
Moto Guzzi Breva 1100 ie ABS LPC00 2007
Moto Guzzi Breva 1200 LPG00 2008- 2011
Moto Guzzi Breva 1200 ABS LPG01 2008- 2011
Moto Guzzi California 1400 Audace ABS LC000 2015
Moto Guzzi California 1400 Audace ABS LC000 2016
Moto Guzzi California 1400 Custom z ABS LV002 2013- 2016
Moto Guzzi California 1400 Eldorado ABS LVB00 2015
Moto Guzzi California 1400 Eldorado ABS LVB00 2016
Moto Guzzi California 1400 Touring ABS LVA02/LVA03 2013
Moto Guzzi California 1400 Touring ABS LVA02/LVA03 2014- 2016
Moto Guzzi California 1400 Touring SE ABS LVE00 2015
Moto Guzzi California 1400 Touring SE ABS LVE00 2016- 2017
Moto Guzzi Griso 850 ie LSB00 2007- 2008
Moto Guzzi Griso 850 ie LSB00 2009
Moto Guzzi Griso 1100 ie LS000/LSC 2006
Moto Guzzi Griso 1100 ie LS000/LSC 2007
Moto Guzzi Griso 1200 8V LSE00 2007
Moto Guzzi Griso 1200 8V LSJ10 2008
Moto Guzzi Griso 1200 8V LSJ10 2009- 2012
Moto Guzzi Griso 1200 8V Special Edition LSG00 2010- 2013
Moto Guzzi Griso 1200 8V Special Edition LSG01 2014
Moto Guzzi Norge 850 ie LP000 2007- 2009
Moto Guzzi Norge 1200 ABS LPH011/LPL/LPUO 2006
Moto Guzzi Norge 1200 ABS LPH011/LPL/LPUO 2007- 2010
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V ABS LPS01/LPT00 2011
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V ABS LPS01/LPT00 2012
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V ABS LPS03 2013- 2017
Moto Guzzi Sport 1200 4V LPJ20/LPR00/LPR01 2009
Moto Guzzi Sport 1200 4V LPJ20/LPR00/LPR01 2010
Moto Guzzi Sport 1200 4V LPJ20/LPR00/LPR01 2011
Moto Guzzi Sport 1200 8V LPJ20/LPR00/LPR01 2012- 2013
Moto Guzzi Sport 1200 LPM00 2007- 2009
Moto Guzzi Sport 1200 4V ABS LPJ20/LPR00/LPR01 2009
Moto Guzzi Sport 1200 4V ABS LPJ20/LPR00/LPR01 2010
Moto Guzzi Sport 1200 4V ABS LPJ20/LPR00/LPR01 2011
Moto Guzzi Sport 1200 8V ABS LPJ20/LPR00/LPR01 2012- 2013
Moto Guzzi Sport 1200 ABS LPM01 2007- 2009
Moto Guzzi Sport 1200 8V Corsa z ABS LPJ20/LPR00/LPR01 2013- 2014
Pasek alternatora w motocyklachnależy bezwzględnie wymieniać według zaleceń, wskazanych w instrukcji obsługi motocykla. Zazwyczaj jest to co 50-60 tys. km.
UWAGA! Wymiany powinien dokonać wyspecjalizowany warsztat, posiadający odpowiednie narzędzia, bowiem w niektórych modelach założenie nowego paska jest czynnością dość złożoną.