Moduł zapłonowy CDI DC do skuterów SYM 4T - odblokowany
Indeks: AW00361s
283,78 Kč
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 283,78 Kč
Moduł zapłonowy C.D.I. odblokowany (z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Przeznaczenie: skutery SYM na silniku 4T / Kostka: podwójna / Piny: 6 (4+2).
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje się zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego.
Dla uzyskania takich rezultatów wymagane jest zdjęcie pozostałych blokad mechanicznych.
Dla uzyskania jeszcze większych osiągów proponujemy założenie:
filtra powietrza - stożka
rolek wariatora o gramaturze ok 4-5gr
założenie twardszych sprężynek sprzęgła
Oferowany moduł przeznaczony jest do skuterów ze stałym układem zasilania DC. To ważne bo zastosowanie innego układu spali go od razu po z
Moduł zabezpieczony plombą. Przed montażem części należy przemierzyć/sprawdzić instalacje i pozostałe elementy (cewkę, iskrownik, moduł, przewody, akumulator, itp.). Zerwanie uszkodzenie plomby oznacza próbę montażu. Po zerwaniu uszkodzeniu plomby nie ma możliwości dokonania zwrotu. Zalecany montaż przez doświadczony warsztat mechaniki elektroniki pojazdowej. Gwarancja na podstawie oświadczenia warsztatu mechaniki pojazdowej.
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Zastosowanie:
Moduł zapłonowy C.D.I. odblokowany (z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Przeznaczenie: skutery SYM na silniku 4T / Kostka: podwójna / Piny: 6 (4+2).
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje się zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego.
Dla uzyskania takich rezultatów wymagane jest zdjęcie pozostałych blokad mechanicznych.
Dla uzyskania jeszcze większych osiągów proponujemy założenie:
filtra powietrza - stożka
rolek wariatora o gramaturze ok 4-5gr
założenie twardszych sprężynek sprzęgła
Oferowany moduł przeznaczony jest do skuterów ze stałym układem zasilania DC. To ważne bo zastosowanie innego układu spali go od razu po z