Moduł zapłonowy do skuterów 4T/GY6/139QMB - odblokowany z regulacją
Indeks: AW0039
30,56 zł
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,56 zł
Moduł do skuterów 4T odblokowany
Odblokowany moduł z regulacją konta wyprzedzenia zapłonu do skuterów na silniku 4T. Możliwe jest regulowanie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla doświadczonych mechaników). Układ pozwala na ominięcie blokady ogranicznika obrotów, dzięki czemu obroty silnika będą już tylko zależały od obciążenia, ustawień. Zalecamy więc rozsądne dawkowanie manetką gazu.
Przeznaczenie: skutery z silnikiem 4T / GY6 / 139QMB / 139QMA / 50QT * Typ: odblokowany z regulacją konta wyprzedzenia zapłonu * Kostka: podwójna * Piny: 6 (2+4) *
Parametry:
Moduł posiada dwa gniazda z wtykami (dwie połączone kostki z pinami). Gniazdo większe ma 4 piny, a mniejsze 2 piny.
Moduł zabezpieczony plombą. Przed montażem części należy przemierzyć/sprawdzić instalacje i pozostałe elementy (cewkę, iskrownik, moduł, przewody, akumulator, itp.). Zerwanie uszkodzenie plomby oznacza próbę montażu. Po zerwaniu uszkodzeniu plomby nie ma możliwości dokonania zwrotu. Zalecany montaż przez doświadczony warsztat mechaniki elektroniki pojazdowej. Gwarancja na podstawie oświadczenia warsztatu mechaniki pojazdowej.
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Moduł znajduje zastosowanie w następujących modelach i markach skuterów, ponadto trzeba jednak pamiętać by porównać nową część z tą starą.
Odblokowany moduł z regulacją konta wyprzedzenia zapłonu do skuterów na silniku 4T. Możliwe jest regulowanie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla doświadczonych mechaników). Układ pozwala na ominięcie blokady ogranicznika obrotów, dzięki czemu obroty silnika będą już tylko zależały od obciążenia, ustawień. Zalecamy więc rozsądne dawkowanie manetką gazu.