Linka obrotomierza Kawasaki GPZ 305, Z 250/305/400/440/500/550/650/750/1000, Z1R
Indeks: 7340029
208,03 Kč
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 208,03 Kč
Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relacj
Połączenie 1: Typ : A Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm Połączenie 1: Szczegóły : Nakrętki długie Połączenie 2: Typ : A Połączenie 2: linka : Kwadrat 2,6mm Połączenie 2: Rozmiar : M18 mm Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów Długość : 590 mm Długość linki : 617 mm
Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1984
Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1985
Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1986
Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1987
Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1988
Kawasaki GPZ 305 B Belt Drive belt drive EX305B 1989
Kawasaki Z 250 A KZ250A 1979
Kawasaki Z 250 A KZ250A 1980
Kawasaki Z 250 J KZ250A 1981
Kawasaki Z 250 A KZ250A 1981
Kawasaki Z 250 J KZ250A 1982
Kawasaki Z 250 A KZ250A 1982
Kawasaki Z 250 C GP Belt Drive belt drive EX250C 1983
Linka obrotomierza
Wysokiej jakości linka obrotomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Założona w 1946 firma HI-LEX Corp. to obecnie jeden z największych światowych producentów oryginalnego okablowania dla motoryzacji. Nowoczesne centrum badawcze, stale podnosi jakość projektowanych rozwiązań, powodując jednocześnie, że produkty HI-LEX utrzymują korzystną relacj