Typowa część zamiennikowa odpowiadająca jakości oryginalnych części stosowanych przez producentów skuterów i motocykli. Cechuje ją duża wytrzymałość, stosunkowo duża odporność na zużycie oraz zaawansowana technika wykonania. Zestaw wysokiej jakości, którego zaletą jest bardzo dobra cena.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Typowa część zamiennikowa odpowiadająca jakości oryginalnych części stosowanych przez producentów skuterów i motocykli. Cechuje ją duża wytrzymałość, stosunkowo duża odporność na zużycie oraz zaawansowana technika wykonania. Zestaw wysokiej jakości, którego zaletą jest bardzo dobra cena.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.