EBC SFA - kolor czarny (oznaczenie "sfa" w katalogu drukowanym)
Klocki przeznaczone do montażu w skuterach i małych motocyklach. Widząc, że skutery osiągają co raz większe prędkości i cechuje je systematyczny wzrost wagi, EBC zdecydowało się zmienić technologię stosowaną w klockach SCO na bardziej nowoczesną z zastosowaniem kewlaru firmy Dupont. Nowe klocki EBC SFA zadowolą wszystkich użytkowników skuterów, także z powodu stosunkowo umiarkowanej ceny.
Wersja SFA HH wykorzystuje technologię sintermetalową, co znacząco poprawia właściwości okładzin, szczególnie w skuterach o zacięciu sportowym lub osiągających znaczące prędkości.
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA. EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV.
Przed zakupem proszę porównać wymiary ze zdjęciem!!
Zastosowanie:
Aprilia Mana 850 2007-2012
Aprilia Mana 850 ABS 2008-2013
Aprilia Mana 850 GT ABS 2009-2016
Aprilia SRV 850 ie 2012-2017
Aprilia SRV 850 ie ABS 2012-2018
Arctic Cat DVX 300 2008-2010
Arctic Cat DVX 300 Euro 2011-2016
BMW C 600 Sport ABS 2012-2015
BMW C 600 Sport Edition ABS 2014-2015
BMW C 650 GT ABS 2012-2018
BMW C 650 GT Edition ABS 2014-2015
BMW C 650 Sport ABS 2016-2018
BMW C Evolution ABS 2013-2018
BMW C1 125 2002
Gilera Fuoco 500 2007-2014
Gilera Fuoco 500 LT 2014-2017
Gilera GP 800 2007-2014
Honda CRF 1000 LD Africa Twin DCT ABS DCT 2016-2017
EBC SFA - kolor czarny (oznaczenie "sfa" w katalogu drukowanym)
Klocki przeznaczone do montażu w skuterach i małych motocyklach. Widząc, że skutery osiągają co raz większe prędkości i cechuje je systematyczny wzrost wagi, EBC zdecydowało się zmienić technologię stosowaną w klockach SCO na bardziej nowoczesną z zastosowaniem kewlaru firmy Dupont. Nowe klocki EBC SFA zadowolą wszystkich użytkowników skuterów, także z powodu stosunkowo umiarkowanej ceny.
Wersja SFA HH wykorzystuje technologię sintermetalową, co znacząco poprawia właściwości okładzin, szczególnie w skuterach o zacięciu sportowym lub osiągających znaczące prędkości.