Tuningowy filtr powietrza 38mm Filtr stożkowy poprawia przepustowość powietrza, przez co silnik pracuje bardziej efektywniej. Wzrasta moment obrotowy (przyśpieszenie). Osiągi silnika poprawiają się o ok. 5-10%. Najlepsze efekty daje w połączeniu ze sportowym tłumikiem. Zaleca się również wymianę dyszy na większą. Filtry wykonane z gąbkowej warstwy filtrującej można wielokrotnie przemywać benzyną ekstrakcyjną lub specjalnymi środkami do czyszczenia filtrów stożkowych. Filtry siatkowe-metalowe wystarczy oczyścić za pomocą sprężonego powietrza. W efekcie możesz korzystać z jednego filtra stożkowego zamiast wielokrotnie płacić za zwykły wkład.
Średnica wlotu powietrza [mm]: 38 * Średnica dolnej podstawy [mm]: 61 * Średnica górnej podstawy [mm]: 51 * Wysokość samego filtra [mm]: 50 * W komplecie niklowana opaska zaciskowa
Najważniejsze cechy:
Średnica wlotu powietrza [mm]: 38
Średnica dolnej podstawy [mm]: 61
Średnica górnej podstawy [mm]: 51
Wysokość samego filtra [mm]: 50
W komplecie niklowana opaska zaciskowa
Oferowany filtr stożkowy pasuje do motocykli, motorowerów, quadów ATV oraz do skuterów 2T i 4T, w których średnica wlotu powietrza (do gaźnika) wynosi: 36-40 mm. Filtr o średnicy wlotu 38 mm stosowany jest w skuterach czterosuwowych 4T z silnikami: GY6, 139QMB, 139QMA, 50QT, 49QT.
Tuningowy filtr powietrza 38mm Filtr stożkowy poprawia przepustowość powietrza, przez co silnik pracuje bardziej efektywniej. Wzrasta moment obrotowy (przyśpieszenie). Osiągi silnika poprawiają się o ok. 5-10%. Najlepsze efekty daje w połączeniu ze sportowym tłumikiem. Zaleca się również wymianę dyszy na większą. Filtry wykonane z gąbkowej warstwy filtrującej można wielokrotnie przemywać benzyną ekstrakcyjną lub specjalnymi środkami do czyszczenia filtrów stożkowych. Filtry siatkowe-metalowe wystarczy oczyścić za pomocą sprężonego powietrza. W efekcie możesz korzystać z jednego filtra stożkowego zamiast wielokrotnie płacić za zwykły wkład.