Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 274,01 zł
Śruby do owiewki JMP produkowane przez Pro Bolt.
Wykonane z wytrzymałego aluminium lotniczego - anodowanego 60% lżejszego niż stal nierdzewna.
Zestaw zawiera wszystkie śrubki do wymiany w: błotnik przedni, osłona silnika, owiewki przednia, boczna i tylna. Zestawy są łatwe w użyciu: wymiana śruba za śrubę o tej samej długości.
Choć na pierwszy rzut oka elementy śruby w motocyklach mogą wydawać się mało znaczące, to ich fatalny stan znacząco obniża efekt wizualny pojazdu, a także może powodować całą masę różnego typu problemów podczas codziennej eksploatacji. Problem w tym, że producenci motocykli w wielu przypadkach stosują śruby, nakrętki czy podkładki odbiegające w sposób znaczący od powszechnie dostępnych standardów.
PRO-BOLT Ltd. To firma rodzinna założona w 2000 roku. Podobnie jak większość podobnych sobie inicjatyw, potrzeba zrodziła się w głowach twórców w odpowiedzi na brak dostępności elementów złącznych w odpowiedniej do zastosowań sportowych jakości. Obecnie PRO-BOLT produkuje i dystrybuuje swoje produkty praktycznie na całym świecie. Firma rozwijana jest przy dużym współudziale stałych odbiorców. To oni sugerują nowe rozwiązania, kolory i technologie. Dzięki zaangażowaniu w sponsoring wyścigów MOTO GP, MOTO2 i MOTO3 PRO-BOLT zyskał setki tysięcy lojalnych klientów, potwierdzających na co dzień wysoką jakość, trwałość i innowacyjność produkowanych podzespołów. Produkcja odbywa się w Tewkesbury w hrabstwie Gloucestershire w Wielkiej Brytanii.
Wykonane z wytrzymałego aluminium lotniczego - anodowanego 60% lżejszego niż stal nierdzewna.
Zestaw zawiera wszystkie śrubki do wymiany w: błotnik przedni, osłona silnika, owiewki przednia, boczna i tylna. Zestawy są łatwe w użyciu: wymiana śruba za śrubę o tej samej długości.
Choć na pierwszy rzut oka elementy śruby w motocyklach mogą wydawać się mało znaczące, to ich fatalny stan znacząco obniża efekt wizualny pojazdu, a także może powodować całą masę różnego typu problemów podczas codziennej eksploatacji. Problem w tym, że producenci motocykli w wielu przypadkach stosują śruby, nakrętki czy podkładki odbiegające w sposób znaczący od powszechnie dostępnych standardów.