Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 824,09 Kč
Sprzęgło NARAKU Sport 110MM
Niestety, większość oryginalnych sprzęgieł włącza się o wiele za wcześnie. Przy tej prędkości obrotowej silnik ma niestety zbyt mało mocy, aby prawidłowo rozpędzić pojazd z miejsca. Prawie zawsze objawia się to słabym ruszaniem na światłach lub ruszaniem pod górę. Jeszcze trudniejsze są początki w dwójkach. Jedynym środkiem zaradczym jest sprzęgło sportowe lub wyścigowe.
NARAKU oferuje solidne sportowe sprzęgło nadające się do codziennego użytku. Sprzęgło jest dostarczane z średnio mocnymi sprężynami sprzęgła, które zwiększają prędkość załączania sprzęgła o około 1500-2000 obrotów w porównaniu do oryginału. Dzięki temu silnik może pracować na wyższych obrotach, zanim zostanie obciążony, a zatem może zapewnić większą moc silnika podczas rozruchu. Stosując inne s
Wzmocnione aramidem szczęki sprzęgła również zapewniają długą żywotność i prawidłowe trzymanie w dzwonie sprzęgła. Sprzęgło może być stosowane do standardowych silników aż do poziomu tuningu w połowie wyścigu.
Zastosowanie:
Sprzęgło NARAKU Sport 110MM
Niestety, większość oryginalnych sprzęgieł włącza się o wiele za wcześnie. Przy tej prędkości obrotowej silnik ma niestety zbyt mało mocy, aby prawidłowo rozpędzić pojazd z miejsca. Prawie zawsze objawia się to słabym ruszaniem na światłach lub ruszaniem pod górę. Jeszcze trudniejsze są początki w dwójkach. Jedynym środkiem zaradczym jest sprzęgło sportowe lub wyścigowe.
NARAKU oferuje solidne sportowe sprzęgło nadające się do codziennego użytku. Sprzęgło jest dostarczane z średnio mocnymi sprężynami sprzęgła, które zwiększają prędkość załączania sprzęgła o około 1500-2000 obrotów w porównaniu do oryginału. Dzięki temu silnik może pracować na wyższych obrotach, zanim zostanie obciążony, a zatem może zapewnić większą moc silnika podczas rozruchu. Stosując inne s