Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 239,00 zł
Silnik 4T/152FMB 110ccm
Kompletny silnik do motorowerów z silnikiem 4T/139FMB/152FMB o pojemności cylindra 110ccm.
Ze względu na standardowe mocowania i układ podłączeń, stosowany jest jako zamienik do popularnych motorowerów z silnikiem (poziomy cylinder) o nominalnych pojemnościach 50ccm.
Podwyższona pojemność i specjalnie dobrane długie przełożenia pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych przyśpieszeń, mocy ok 7-9KM i uzyskanie prędkości ok 80-110km/h (uzależnione od przełożeń napędu czy/i typu gaźnika).
Silnik posiada typową manualną 4-ro stopniową skrzynię biegów.
W skład zestawu wchodzą:
silnik
króciec ssący
podkładka uszczelniająca gaźnika
osłona zębatki zdawczej
dźwignia zmiany biegów
dźwignia rozrusznika ( kopniak )
Silnik można również zastosować w motorowerach z gaźnikiem
silnik czterosuwowy, jeden cylinder, chłodzony powietrzem
pojemność: 110ccm
moc 7-9KM /8500obr/min (w zależnośći od przełożeń napędu czy/i typu gaźnika)
rozruch: elektryczny/nożny
skrzynia: manualna 4 biegowa - długie przełożenia
biegi 1-0-2-3-4
iskrownik 6 cewek
silnik bez oleju
Wymiary:
Długość: 420mm
Szerokość: 330mm
Wysokość: 240mm
Odległość otworów mocujących silnik do ramy: 160mm
Waga: ok 20kg
WAŻNE Na silnik udzielamy 12 miesięczną gwarancji, która jest dołączona do zestawu. Po zapoznaniu się z zasadami użytkowania i reklamacji podpisany wniosek odsyłają państwo do nas w ciągu 10 dni roboczych. Gwarancja pozostaje utrzymana jedynie w wypadku montażu przez autoryzowany serwis motocyklowy i po odesłaniu podpitej przez warsztat karty gwarancyjnej.
Ze względu na wagę i gabaryt silnik wysyłany jest tylko i wyłącznie przesyłka kurierską
Silnik 4T/152FMB 110ccm
Kompletny silnik do motorowerów z silnikiem 4T/139FMB/152FMB o pojemności cylindra 110ccm.
Ze względu na standardowe mocowania i układ podłączeń, stosowany jest jako zamienik do popularnych motorowerów z silnikiem (poziomy cylinder) o nominalnych pojemnościach 50ccm.
Podwyższona pojemność i specjalnie dobrane długie przełożenia pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych przyśpieszeń, mocy ok 7-9KM i uzyskanie prędkości ok 80-110km/h (uzależnione od przełożeń napędu czy/i typu gaźnika).
Silnik posiada typową manualną 4-ro stopniową skrzynię biegów.
W skład zestawu wchodzą:
silnik
króciec ssący
podkładka uszczelniająca gaźnika
osłona zębatki zdawczej
dźwignia zmiany biegów
dźwignia rozrusznika ( kopniak )
Silnik można również zastosować w motorowerach z gaźnikiem