Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 114,18 zł
W pełni izolowany wyłącznik główny do zamontowania w motocyklu w celu ochrony akumulatora podczas dłuższych przerw w użytkowaniu pojazdu. Chroni akumulator przed rozładowaniem, powodowanym przez stały pobór prądu z urządzeń dodatkowych takich jak zegar, komputer podróżny, alarm, itp.
Rozwiązanie stosowane powszechnie w pojazdach używanych sezonowo.
Rozłączenie następuje poprzez odkręcenie śruby (ok 2 obroty). Do rozruchu i jazdy należy starannie skręcić śrubą styki wyłącznika.
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli czę
montaż pomiędzy minusem akumulatora, a masą pojazdu za pomocą elastycznego kabla,
prąd maks. 160A - 12V / 10sek. pauza, a następnie 30 sek.
w zestawie kabel mostkowy 200mm.
Produkt zawiera instrukcję instalacji. Wymiary: L / W / H: 62 x 25 x 38 mm
Producent: Baas
BAAS Bike Parts to kilkuosobowe przedsiębiorstwo utworzone w 2001 roku, którego głównym obszarem zainteresowania jest produkcja i wdrażanie nowoczesnych (i nowatorskich) rozwiązań dla użytkowników motocykli. Przez kilka lat swojej działalności firma BAAS zyskała miano bardzo solidnego dostawcy przemyślanych i dopracowanych podzespołów (głównie elektrycznych), które doskonale wpasowują się w konkretne potrzeby motocyklistów. Jakość oferowanych podzespołów utrzymywana jest na bardzo wysokim poziomie o czym świadczy stale rosnąca liczba ich użytkowników. Nasza oferta obejmuje gniazda zapalniczek do zamontowania w jednośladach oraz bezpieczne dla motocykla kable rozruchowe z zabezpieczeniem oraz przewody wysokiego napięcia.
W pełni izolowany wyłącznik główny do zamontowania w motocyklu w celu ochrony akumulatora podczas dłuższych przerw w użytkowaniu pojazdu. Chroni akumulator przed rozładowaniem, powodowanym przez stały pobór prądu z urządzeń dodatkowych takich jak zegar, komputer podróżny, alarm, itp.
Rozwiązanie stosowane powszechnie w pojazdach używanych sezonowo.
Rozłączenie następuje poprzez odkręcenie śruby (ok 2 obroty). Do rozruchu i jazdy należy starannie skręcić śrubą styki wyłącznika.
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli czę