Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 307,61 Kč
Fotografia przedstawia pełny skład kompletu.
Komplety sprężyn sprzęgłowych TRW składają się z 4 do 8 sztuk sprężyn w opakowaniu. Zastosowana technologia obróbki stali powoduje, iż sprężyny TRW są 10% twardsze od oryginalnych. Pomaga to w redukcji poślizgów sprzęgła i wydłuża żywotność całego układu.
Przypominamy, że sprężyny należy wymieniać razem z tarczami (lamelami) sprzęgła. Wymiana samych tarcz sprzęgła, bez równoczesnej wymiany sprężyn, owocuje zmniejszeniem żywotności tarcz nawet o 20%.
Firma TRW Automotive (dawniej LUCAS) jest jednym z większych producentów podzespołów motocyklowych i samochodowych na świecie. Łącznie zatrudnia ponad 63 tys. osób w ponad 20 krajach (w tym w Polsce) i realizuje obroty powyżej 13 mld. dolarów rocznie. TRW zasłynął z produkcji pierwszego tarczowego układu hamulcowego. W naszej ofercie znajdują się elementy sprzęgieł motocyklowych, komponenty układu hamulcowego (w tym klocki i tarcze hamulcowe), kierownice i niektóre inne, drobne podzespoły elektryczne i zawieszeniowe.
Kraj pochodzenia produktów - Niemcy.
Passuje do: Honda CBX 550 F Supersport 1982 Honda CBX 550 F Supersport 1982 Honda CBX 550 F2 Supersport 1982 Honda CBX 550 F Supersport 1983 Honda CBX 550 F Supersport 1983 Honda CBX 550 F2 Supersport 1983 Honda CBX 550 F Supersport 1984 Honda CBX 550 F Supersport 1984 Honda CBX 550 F2 Supersport 1984 Suzuki DR 650 RU 1991 Suzuki DR 650 R 1991 Suzuki DR 650 RSU 1990 Suzuki DR 650 RS 1990 Suzuki DR 650 RSU 1991 Suzuki DR 650 RS 1991 Suzuki DR 650 RSEU 1991 Suzuki DR 650 RSE 1991 Suzuki DR 650 RSEU 1992 Suzuki DR 650 RSE 1992 Suzuki DR 650 RSEU 1993 Suzuki DR 650 RSE 1993 Suzuki DR 650 RSEU 1994 Suzuki DR 650 RSE 1994 Suzuki DR 650 RSEU 1995 Suzuki DR 650 RSE 1995 Suzuki DR 650 RSEU 1996 Suzuki DR 650 RSE 1996 Suzuki DR 650 RU 1992 Suzuki DR 650 R 1992 Suzuki DR 650 RU 1993 Suzuki DR 650 R 1993 Suzuki DR 650 RU 1994 Suzuki DR 650 R 1994 Suzuki DR 650 RU 1995 Suzuki DR 650 R 1995 Suzuki DR 650 REU 1994 Suzuki DR 650 RE 1994 Suzuki DR 650 REU 1995 Suzuki DR 650 RE 1995 Suzuki DR 650 SEU 1996 Suzuki DR 650 SE 1996 Suzuki DR 650 SEU 1997 Suzuki DR 650 SE 1997 Suzuki DR 650 SEU 1998 Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki DR 650 SEU 1999 Suzuki DR 650 SE 1999 Suzuki DR 750 SU Big 1988 Suzuki DR 750 S Big 1988 Suzuki DR 750 SU Big 1989 Suzuki DR 750 S Big 1989 Suzuki DR 800 SU Big 1990 Suzuki DR 800 S Big 1990 Suzuki DR 800 SU Big 1991 Suzuki DR 800 S Big 1991 Suzuki DR 800 SU Big 1992 Suzuki DR 800 S Big 1992 Suzuki DR 800 SU Big 1993 Suzuki DR 800 S Big 1993 Suzuki DR 800 SU Big 1994 Suzuki DR 800 S Big 1994 Suzuki DR 800 SU Big 1995 Suzuki DR 800 S Big 1995 Suzuki DR 800 SU Big 1996 Suzuki DR 800 S Big 1996 Suzuki DR 800 SU Big 1997 Suzuki DR 800 S Big 1997 Suzuki DR 800 SU Big 1998 Suzuki DR 800 S Big 1998 Suzuki DR 800 SU Big 1999 Suzuki DR 800 S Big 1999 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1983 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1984 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1985 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1986 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1987 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1988 Suzuki GR 650 X (koła szprychowe) 1989 Suzuki GSX 600 FU2 1988 Suzuki GSX 600 FU 1988 Suzuki GSX 600 F 1988 Suzuki GSX 600 FU2 1989 Suzuki GSX 600 FU 1989 Suzuki GSX 600 F 1989 Suzuki GSX 600 FU2 1990 Suzuki GSX 600 FU 1990 Suzuki GSX 600 F 1990 Suzuki GSX 600 FU2 1991 Suzuki GSX 600 FU 1991 Suzuki GSX 600 F 1991 Suzuki GSX 750 ES (półowiewka) 1983 Suzuki GSX 750 ES (półowiewka) 1984 Suzuki GSX 750 ES (półowiewka) 1985 Suzuki GSX 750 ES (półowiewka) 1986 Suzuki GSX 750 EF full faring 1984 Suzuki GSX 750 EF full faring 1985 Suzuki GSX 750 EF full faring 1986 Suzuki GSX-R 750 1985 Suzuki GSX-R 750 1986 Suzuki GSX-R 750 X 1986 Suzuki GSX-R 750 1987 Suzuki GSX-R 750 X 1987 Suzuki GSX-R 750 R Special Edition 1986 Suzuki GSX-R 1100 1986 Suzuki GSX-R 1100 1987 Suzuki GSX-R 1100 1988 Suzuki LS 650 F Savage niska kierownica 1986 Suzuki LS 650 F Savage niska kierownica 1987 Suzuki LS 650 F Savage niska kierownica 1988 Suzuki LS 650 F Savage niska kierownica 1989 Suzuki LS 650 F Savage niska kierownica 1990 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1986 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1987 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1988 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1989 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1990 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1991 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1992 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1993 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1994 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1995 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1996 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1997 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1998 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1999 Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 2000 Suzuki VS 600 GLU Intruder 1995 Suzuki VS 600 GL Intruder 1995 Suzuki VS 600 GLU Intruder 1996 Suzuki VS 600 GL Intruder 1996 Suzuki VS 600 GLU Intruder 1997 Suzuki VS 600 GL Intruder 1997 Suzuki VS 750 GLF Intruder niska kierownica 1986 Suzuki VS 750 GLF Intruder niska kierownica 1987 Suzuki VS 750 GLF Intruder niska kierownica 1988 Suzuki VS 750 GLF Intruder niska kierownica 1989 Suzuki VS 750 GLP Intruder wysoka kierownica 1986 Suzuki VS 750 GLP Intruder wysoka kierownica 1987 Suzuki VS 750 GLP Intruder wysoka kierownica 1988 Suzuki VS 750 GLP Intruder wysoka kierownica 1989 Suzuki VS 750 GLP Intruder wysoka kierownica 1990 Suzuki VS 750 GLP Intruder wysoka kierownica 1991 Suzuki VS 800 GL Intruder 1992 Suzuki VS 800 GL Intruder 1993 Suzuki VS 800 GL Intruder 1994 Suzuki VS 800 GL Intruder 1995 Suzuki VS 800 GL Intruder 1996 Suzuki VS 800 GL Intruder 1997 Suzuki VS 800 GL Intruder 1998 Suzuki VS 800 GL Intruder 1999 Suzuki VS 800 GL Intruder 2000
Komplety sprężyn sprzęgłowych TRW składają się z 4 do 8 sztuk sprężyn w opakowaniu. Zastosowana technologia obróbki stali powoduje, iż sprężyny TRW są 10% twardsze od oryginalnych. Pomaga to w redukcji poślizgów sprzęgła i wydłuża żywotność całego układu.
Przypominamy, że sprężyny należy wymieniać razem z tarczami (lamelami) sprzęgła. Wymiana samych tarcz sprzęgła, bez równoczesnej wymiany sprężyn, owocuje zmniejszeniem żywotności tarcz nawet o 20%.