Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 148,28 zł
Produkcja pasów rozrządu DAYCO to proces wieloetapowy. Łączone są ze sobą warstwy produkowane z różnych materiałów: tkanina, mata gumowa, włókno szklane i inne. Podczas procesu technologicznego warstwy są ze sobą wulkanizowane i wówczas powstaje ostateczny kształt zębów.
Wytrzymałość pasa zapewnia wewnętrzna struktura materiałowa. Wszystkie siły są przez nią przenoszone. To właśnie ona jest odpowiedzialna za ewentualne rozdarcie. Widoczny na zewnętrznej stronie pasa szew nie wpływa na wytrzymałość pasa. Jest to wynik nałożenia ostatniej warstwy, zabezpieczającej wnętrze pasa przed działaniem czynników mogących wpływac na jego stabilność i wytrzymałość.
Dayco to bez wątpienia największy światowy potentat w dziedzinie pasów transmisyjnych m.in. do motoryzacji, w tym do skuterów i rowerów napędzanych silnikiem. Dayco dostarcza nowoczesne rozwiązania techniczne swym klientom - najważniejszym światowym konstruktorom samochodów i skuterów, by zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak również w rozwój innowacyjnych rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić wymagania silników jutra. W naszej ofercie znajdują się paski napędowe do skuterów oraz paski rozrządu do motocykli Ducati.
Ducati GT 1000 C103AA 2007
Ducati GT 1000 C103AA 2008
Ducati GT 1000 C103AA 2009
Ducati GT 1000 C103AA 2010
Ducati GT 1000 Touring C103AB 2009
Ducati GT 1000 Touring C103AB 2010
Ducati Hypermotard 1100 B100AA 2008
Ducati Hypermotard 1100 S B100AA 2008
Ducati Hypermotard 1100 B100AA 2009
Ducati Hypermotard 1100 S B100AA 2009
Ducati Hypermotard 1100 Evo B103AA 2011
Ducati Hypermotard 1100 SP Evo B103AA/B104AA/B107AA 2010
Ducati Hypermotard 1100 Evo B103AA/B106AA 2010
Ducati Hypermotard 1100 Evo B103AA/F103AA 2012
Ducati Hypermotard 1100 Evo B103AA/F103AA 2013
Ducati Hypermotard 1100 SP Evo B104AA/B107AA 2011
Ducati Hypermotard 1100 SP Evo B104AA/B107AA 2012
Ducati Hypermotard 1100 SP Evo B104AA/B107AA 2013
Ducati Hypermotard 1100 SP Evo Corse Edition B104AA/B107AA 2012
Ducati Hypermotard 1100 SP Evo Corse Edition B104AA/B107AA 2013
Produkcja pasów rozrządu DAYCO to proces wieloetapowy. Łączone są ze sobą warstwy produkowane z różnych materiałów: tkanina, mata gumowa, włókno szklane i inne. Podczas procesu technologicznego warstwy są ze sobą wulkanizowane i wówczas powstaje ostateczny kształt zębów.
Wytrzymałość pasa zapewnia wewnętrzna struktura materiałowa. Wszystkie siły są przez nią przenoszone. To właśnie ona jest odpowiedzialna za ewentualne rozdarcie. Widoczny na zewnętrznej stronie pasa szew nie wpływa na wytrzymałość pasa. Jest to wynik nałożenia ostatniej warstwy, zabezpieczającej wnętrze pasa przed działaniem czynników mogących wpływac na jego stabilność i wytrzymałość.