Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 204,53 zł
Pasek rozrządu 89x21 / 82 zęby- Ducati
Produkcja pasów rozrządu DAYCO to proces wieloetapowy. Łączone są ze sobą warstwy produkowane z różnych materiałów: tkanina, mata gumowa, włókno szklane i inne. Podczas procesu technologicznego warstwy są ze sobą wulkanizowane i wówczas powstaje ostateczny kształt zębów.
Wytrzymałość pasa zapewnia wewnętrzna struktura materiałowa. Wszystkie siły są przez nią przenoszone. To właśnie ona jest odpowiedzialna za ewentualne rozdarcie. Widoczny na zewnętrznej stronie pasa szew nie wpływa na wytrzymałość pasa. Jest to wynik nałożenia ostatniej warstwy, zabezpieczającej wnętrze pasa przed działaniem czynników mogących wpływac na jego stabilność i wytrzymałość.
Dayco to bez wątpienia największy światowy potentat w dziedzinie pasów transmisyjnych m.in. do motoryzacji, w tym do skuterów i rowerów napędzanych silnikiem. Dayco dostarcza nowoczesne rozwiązania techniczne swym klientom - najważniejszym światowym konstruktorom samochodów i skuterów, by zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak również w rozwój innowacyjnych rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić wymagania silników jutra. W naszej ofercie znajdują się paski napędowe do skuterów oraz paski rozrządu do motocykli Ducati.
Ducati 749 749 Biposto H500AA 2003
Ducati 749 749 Biposto H500AA 2005
Ducati 749 749 Biposto H500AA 2006- 2007
Ducati 749 749 Biposto H500AA/AB 2004
Ducati 749 749 S Biposto/Monoposto H500AA 2003
Ducati 749 749 S Biposto/Monoposto H500AD/AC 2004
Ducati 749 749 S Biposto/Monoposto H500AD/AC 2005
Ducati 749 749 S Biposto/Monoposto H500AD/AC 2006- 2007
Ducati 749 749 Dark H500AA 2005
Ducati 749 749 Dark H500AA 2006- 2007
Ducati 749 749 Dark H500AA/AB 2004
Ducati 749 749 R Monoposto H501AF/AG 2004
Ducati 749 749 R Monoposto H501AF/AG 2005
Ducati 749 749 R Monoposto H501AG 2006- 2007
Ducati 996 996 R Sport Production H200AA 2001
Ducati 998 998 Biposto/Monoposto H200AA 2002
Ducati 998 998 Biposto/Monoposto H200AA 2003
Ducati 998 998 S Monoposto H200AA 2002
Ducati 999 999 Biposto/Monoposto H400AA 2003
Ducati 999 999 S Biposto/Monoposto H400AA 2003
Ducati 999 999 R Biposto/Monoposto H400AA 2003
Ducati 999 999 Biposto/Monoposto H400AA/AB 2004
Ducati 999 999 S Biposto/Monoposto H400AA/AE/AF 2004
Produkcja pasów rozrządu DAYCO to proces wieloetapowy. Łączone są ze sobą warstwy produkowane z różnych materiałów: tkanina, mata gumowa, włókno szklane i inne. Podczas procesu technologicznego warstwy są ze sobą wulkanizowane i wówczas powstaje ostateczny kształt zębów.
Wytrzymałość pasa zapewnia wewnętrzna struktura materiałowa. Wszystkie siły są przez nią przenoszone. To właśnie ona jest odpowiedzialna za ewentualne rozdarcie. Widoczny na zewnętrznej stronie pasa szew nie wpływa na wytrzymałość pasa. Jest to wynik nałożenia ostatniej warstwy, zabezpieczającej wnętrze pasa przed działaniem czynników mogących wpływac na jego stabilność i wytrzymałość.