Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 671,22 Kč
Pasek rozrządu 70x18 kwadratowy profil - Ducati
Produkcja pasów rozrządu DAYCO to proces wieloetapowy. Łączone są ze sobą warstwy produkowane z różnych materiałów: tkanina, mata gumowa, włókno szklane i inne. Podczas procesu technologicznego warstwy są ze sobą wulkanizowane i wówczas powstaje ostateczny kształt zębów.
Wytrzymałość pasa zapewnia wewnętrzna struktura materiałowa. Wszystkie siły są przez nią przenoszone. To właśnie ona jest odpowiedzialna za ewentualne rozdarcie. Widoczny na zewnętrznej stronie pasa szew nie wpływa na wytrzymałość pasa. Jest to wynik nałożenia ostatniej warstwy, zabezpieczającej wnętrze pasa przed działaniem czynników mogących wpływac na jego stabilność i wytrzymałość.
Dayco to bez wątpienia największy światowy potentat w dziedzinie pasów transmisyjnych m.in. do motoryzacji, w tym do skuterów i rowerów napędzanych silnikiem. Dayco dostarcza nowoczesne rozwiązania techniczne swym klientom - najważniejszym światowym konstruktorom samochodów i skuterów, by zapewnić maksymalną jakość układów i niezawodność ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak również w rozwój innowacyjnych rozwiązań, by z wyprzedzeniem zaspokoić wymagania silników jutra. W naszej ofercie znajdują się paski napędowe do skuterów oraz paski rozrządu do motocykli Ducati.
Ducati 907 900 ie 906PI2 1990
Ducati 907 900 ie 906PI2 1991
Ducati 907 900 ie 906PI2 1992
Ducati 907 900 ie 906PI2 1993
Ducati Monster 900 900M 1993
Ducati Monster 900 900M 1993
Ducati Monster 900 900M 1994
Ducati Monster 900 900M 1995
Ducati Monster 900 900M 1996
Ducati Monster 900 900M 1997
Ducati Monster 900 900M 1998
Ducati Monster 900 S 900M 1998- 1999
Ducati Monster 900 900M 1999
Ducati Monster 900 City 900M 1999
Ducati Monster 900 ie City M200AA 2000
Ducati Monster 900 City Dark 900M 1999
Ducati Monster 900 ie City Dark M200AA 2000
Ducati Monster 900 Cromo 900M 1998- 1999
Ducati Monster 900 ie Cromo M200AA 2001
Ducati Monster 900 ie Dark M200AA 2000
Ducati Monster 900 ie Metallic M200AA 2000
Ducati Monster 900 S ie Special M200AA 2000
Ducati SL 900 Super Light 906SC2 1992
Ducati SL 900 Super Light 906SC2 1993
Ducati SL 900 Super Light 906SC2 1994
Ducati SL 900 Super Light 906SC2 1995
Ducati SL 900 Super Light 906SC2 1996
Ducati SL 900 Super Light 906SC2 1997
Ducati ST2 944 Sporttouring S100AA 1997
Ducati ST2 944 Sporttouring S100AA 1998
Ducati ST2 944 Sporttouring S100AA 1999
Ducati ST2 944 Sporttouring S100AA 2000
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1991
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1992
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1993
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1994
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1995
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1996
Ducati Supersport 900 SS Carenata 906SC2 1997- 1998
Ducati Supersport 900 SS ie Carenata V100AA 1999
Ducati Supersport 900 SS ie Carenata V100AA 2000
Ducati Supersport 900 SS FE Final Edition 906SC2 1998
Produkcja pasów rozrządu DAYCO to proces wieloetapowy. Łączone są ze sobą warstwy produkowane z różnych materiałów: tkanina, mata gumowa, włókno szklane i inne. Podczas procesu technologicznego warstwy są ze sobą wulkanizowane i wówczas powstaje ostateczny kształt zębów.
Wytrzymałość pasa zapewnia wewnętrzna struktura materiałowa. Wszystkie siły są przez nią przenoszone. To właśnie ona jest odpowiedzialna za ewentualne rozdarcie. Widoczny na zewnętrznej stronie pasa szew nie wpływa na wytrzymałość pasa. Jest to wynik nałożenia ostatniej warstwy, zabezpieczającej wnętrze pasa przed działaniem czynników mogących wpływac na jego stabilność i wytrzymałość.