Moduł zapłonowy CDI DC do skuterów KYMCO 4T - odblokowany z regulacją
Indeks: AW0036k
526,29 Kč
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 526,29 Kč
Moduł zapłonowy C.D.I. odblokowany z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu (z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Przeznaczenie: skutery KYMCO na silniku 4T / Kostka: podwójna / Piny: 6 (4+2)
(wersja racing umożliwiająca własne dopasowanie parametrów pracy).
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje się zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego. Oferowany moduł posiada potencjometr dzięki któremu możliwe jest własne ustawianie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla zaawansowanych użytkowników) i tym samym pozwala na własne ustawienie pracy silnika.
Wyniki testu na skuterze KYMCO ORBIT 4T: na blokadach max prędkość 49km/h, po założeniu modułu 74km/h
MZT000051
Moduł zabezpieczony plombą. Przed montażem części należy przemierzyć/sprawdzić instalacje i pozostałe elementy (cewkę, iskrownik, moduł, przewody, akumulator, itp.). Zerwanie uszkodzenie plomby oznacza próbę montażu. Po zerwaniu uszkodzeniu plomby nie ma możliwości dokonania zwrotu. Zalecany montaż przez doświadczony warsztat mechaniki elektroniki pojazdowej. Gwarancja na podstawie oświadczenia warsztatu mechaniki pojazdowej.
Weryfikacji i montażu części elektrycznych i elektronicznych należy dokonywać w serwisie specjalizującym się w naprawach skuterowych/motocyklowych lub elektroniki samochodowo-motocyklowej. Montaż przez niewyspecjalizowane warsztaty grozi utratą gwarancji. Reklamacja będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie jeżeli część będzie montowana w w/w. serwisie, a kupujący przedstawi dokument (oryginał) potwierdzający ten fakt.
Zastosowanie:
Moduł zapłonowy C.D.I. odblokowany z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu (z zasilaniem modułu prądem stałym DC)
Przeznaczenie: skutery KYMCO na silniku 4T / Kostka: podwójna / Piny: 6 (4+2)
(wersja racing umożliwiająca własne dopasowanie parametrów pracy).
Moduł tuningowy (odblokowany) w porównaniu z wersją zablokowaną pozwala na uzyskanie przez silnik maksymalnych obrotów wału korbowego. Dzięki temu silnik uzyskuje się zwiększenie maksymalnej mocy silnika i zwiększenie momentu obrotowego. Oferowany moduł posiada potencjometr dzięki któremu możliwe jest własne ustawianie kąta wyprzedzenia zapłonu (dla zaawansowanych użytkowników) i tym samym pozwala na własne ustawienie pracy silnika.
Wyniki testu na skuterze KYMCO ORBIT 4T: na blokadach max prędkość 49km/h, po założeniu modułu 74km/h