Wysokiej jakości linka szybkościomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.
Połączenie 1: Typ : A Połączenie 1: linka : Kwadrat 2,6mm Połączenie 1: Rozmiar : M12 mm Połączenie 1: Szczegóły : Ochraniacz załamania / skrętu Połączenie 2: Typ : A Połączenie 2: linka : Kwadrat 2,6mm Połączenie 2: Rozmiar : M12 mm Połączenie 2: Szczegóły : Bez szczegółów Długość : 566 mm Długość linki : 612 mm
Cagiva Mito 125 EV 6-biegowy 8P00AB 2000
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AA/AB 2001
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AA/AB 2002
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AA/AB 2003
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AB 2004
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AB 2005
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AB 2006
Cagiva Mito 125 6-biegowy N300AB 2007
Cagiva Mito 125 EV 6-Gang 8P00AB 1999
Cagiva Mito 125 MK2 7-biegowy - 1992
Cagiva Mito 125 MK2 7-biegowy - 1993
Cagiva Mito 125 EV 7-biegowy 8P 1994
Cagiva Mito 125 EV 7-biegowy 8P 1995
Cagiva Mito 125 EV 7-biegowy 8P 1996
Cagiva Mito 125 EV 7-biegowy 8P 1997
Cagiva Mito 125 EV 7-biegowy 8P 1998
Cagiva Mito 125 EV 7-biegowy 8P00AA 1999
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2008
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2008
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2009
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2009
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2010
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2010
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2011
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2011
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2012
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2012
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2013
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2013
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2014
Cagiva Mito 125 SP525 N300AB 2014
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto 748S 1997
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto 748S 1998
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto H300AA 2000
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto H300AA 2001
Ducati 748 748 S Biposto/Monoposto H300AA 2002
Ducati 748 748 SP Sport Production 748S 1995
Ducati 748 748 SP Sport Production 748S 1996
Ducati 748 748 SP Sport Production 748S 1997
Ducati 748 748 SPS Sport Production 748S 1998
Ducati 748 748 SPS Sport Production H300AA 1999
Ducati 748 748 R Sport Production H300AA 2000
Ducati 748 748 R Sport Production H300AA 2001
Ducati 748 748 R Sport Production H300AA 2002
Ducati 748 748 Strada Biposto 748S 1995
Ducati 748 748 Strada Biposto 748S 1996
Ducati 748 748 Strada Biposto 748S 1997
Ducati 748 748 Strada Biposto 748S 1998
Ducati 748 748 Strada Biposto 748S 1999
Ducati 748 748 Strada Biposto H300AA 2000
Ducati 748 748 Strada Biposto H300AA 2001
Ducati 748 748 Strada Biposto H300AA 2002
Ducati 748 748 Strada Biposto H300AA 2003
Ducati 916 916 Senna I Monoposto 916S 1995
Ducati 916 916 Senna I Monoposto 916S 1995
Ducati 916 916 Senna I Monoposto 916S 1996
Ducati 916 916 Senna I Monoposto 916S 1996
Ducati 916 916 Senna II Monoposto 916S 1997
Ducati 916 916 Senna II Monoposto 916S 1997
Ducati 916 916 Senna III Monoposto 916S 1998
Ducati 916 916 Senna III Monoposto 916S 1998
Ducati 916 916 SP Sport Production 1SB8S 1997
Ducati 916 916 SP Sport Production 916SP 1994
Ducati 916 916 SP Sport Production 916SP 1995
Ducati 916 916 SP Sport Production 916SP 1996
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1994
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1994
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1995
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1995
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1996
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1996
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1997
Ducati 916 916 Strada Biposto 1SB8S 1997
Ducati 916 916 Strada Biposto 916S 1998
Ducati 916 916 Strada Biposto 916S 1998
Ducati 916 996 SPS 996 Sport Production H100AA 1997
Ducati 916 996 SPS 996 Sport Production H100AA 1998
Wysokiej jakości linka szybkościomierza, która jest odwzorowaniem linki oryginalnej. Niektóre linki mogą być nieco dłuższe od linki oryginalnej.
Należy pamiętać, że linki należy smarować. Podczas eksploatacji do wnętrza pancerza dostaje się woda, co powoduje postępującą korozję. Najlepszym preparatem jest smar silikonowy, który wypiera wodę, zapobiega kondensacji pary wodnej i wycisza pracę linki wewnątrz pancerza.
Operację smarowania należy wykonywać regularnie, co znacząco wydłuży jej żywotność.