EBC SFA - kolor czarny (oznaczenie "sfa" w katalogu drukowanym)
Klocki przeznaczone do montażu w skuterach i małych motocyklach. Widząc, że skutery osiągają co raz większe prędkości i cechuje je systematyczny wzrost wagi, EBC zdecydowało się zmienić technologię stosowaną w klockach SCO na bardziej nowoczesną z zastosowaniem kewlaru firmy Dupont. Nowe klocki EBC SFA zadowolą wszystkich użytkowników skuterów, także z powodu stosunkowo umiarkowanej ceny.
Wersja SFA HH wykorzystuje technologię sintermetalową, co znacząco poprawia właściwości okładzin, szczególnie w skuterach o zacięciu sportowym lub osiągających znaczące prędkości.
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA. EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV.
Przed zakupem proszę porównać wymiary ze zdjęciem!!
Zastosowanie:
Benelli Adiva 125 AC 2001-2006
Benelli Adiva 150 AC 2002-2006
Gilera DNA 125 2001-2003
Gilera DNA 180 2001-2003
Gilera Runner 125 VX 4T 2001-2007
Gilera Runner 125 VX ST 4T 2008-2011
Gilera Runner 125 VX ST 4T Soul Modelle 2012-2017
Gilera Runner 180 VXR 4T 2001-2007
Gilera Runner 200 VXR ST 4T 2008-2012
Piaggio Fly 125 3V ie DD 3V 2013-2016
Piaggio Hexagon 125 GTX (koło 11 cali) 2000-2002
Piaggio Super Hexagon 125 GTX (koło 12 cali) 2002-2003
Piaggio Super Hexagon 180 GTX (koło 11 cali) 2000-2001
Piaggio Super Hexagon 180 GTX (koło 12 cali) 2001-2002
EBC SFA - kolor czarny (oznaczenie "sfa" w katalogu drukowanym)
Klocki przeznaczone do montażu w skuterach i małych motocyklach. Widząc, że skutery osiągają co raz większe prędkości i cechuje je systematyczny wzrost wagi, EBC zdecydowało się zmienić technologię stosowaną w klockach SCO na bardziej nowoczesną z zastosowaniem kewlaru firmy Dupont. Nowe klocki EBC SFA zadowolą wszystkich użytkowników skuterów, także z powodu stosunkowo umiarkowanej ceny.
Wersja SFA HH wykorzystuje technologię sintermetalową, co znacząco poprawia właściwości okładzin, szczególnie w skuterach o zacięciu sportowym lub osiągających znaczące prędkości.