Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 843,89 Kč
Klocki hamulcowe przednie EBC FA407HH
EBC HH - kolor złoty.
Stosowane są w motocyklach seryjnie wyposażonych w klocki sintermetalowe oraz w ciężkich i szybkich motocyklach sportowych. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz, jednak optymalne są tarcze żeliwne. Klocki HH wykazują minimalne skłonności do fadingu (słabnięcie skuteczności hamowania, przy rosnącej temperaturze klocków) i charakteryzują się doskonałą odpornością na ścieranie. Wyposażono je w miedziany stop podkładki okładziny, a niektóre modele, podobnie jak ich odpowiedniki oryginalne, są wyposażone w blaszki radiacyjne, zapobiegające nagrzewaniu się zacisków.
Przeznaczenie BMW K 100 89-92 K 1100 90-98 K 1200 97-00 K1 1000 88-93 R 80 91-94 R 100 91-96 R 850 95-03 R 1100 92-01 R 1150 99-01 R 1200 97-05
Producent: EBC
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA. EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV.
Przed zakupem proszę porównać wymiary ze zdjęciem!!
Zastosowanie:
BMW K 100 RS 16V 1989-1992
BMW K 100 RS ABS 16V 1989-1992
BMW K 1100 LT 1990-1996
BMW K 1100 LT ABS 1990-1998
BMW K 1100 LT Highline ABS 1997-1998
BMW K 1100 LT Special Edition ABS 1994-1996
BMW K 1100 RS 1992-1996
BMW K 1100 RS ABS 1992-1996
BMW K 1200 LT ABS 1999-2000
BMW K 1200 RS ABS (felga 5 cali) 1997-2000
BMW K 1200 RS ABS (felga 5,5 cala) 1997-2000
BMW K1 1000 16V 16V 1988-1993
BMW K1 1000 16V ABS 16V 1988-1993
BMW R 100 R 1993-1994
BMW R 100 R Mystic 1994-1996
BMW R 100 R Roadster 1991-1993
BMW R 100 R Roadster Classic 1994-1996
BMW R 1100 GS 1993-1999
BMW R 1100 GS ABS 1993-1999
BMW R 1100 R (koła odlewane) 1995-2001
BMW R 1100 R (koła szprychowe) 1995-2001
BMW R 1100 R ABS (koła odlewane) 1995-2001
BMW R 1100 R ABS (koła szprychowe) 1995-2001
BMW R 1100 R ABS Gussrad 1998-2001
BMW R 1100 R ABS Speichenrad 1998-2001
BMW R 1100 R Gussrad 1998-2001
BMW R 1100 R Speichenrad 1998-2001
BMW R 1100 RS 1992-2001
BMW R 1100 RS ABS 1998-2001
BMW R 1100 RT ABS (koła odlewane) 1996-2001
BMW R 1100 RT ABS (koła szprychowe) 1996-2001
BMW R 1100 S (felga 5 cali) 1998-2000
BMW R 1100 S (felga 5,5 cala) 1998-2000
BMW R 1100 S ABS (felga 5 cali) 1998-2000
BMW R 1100 S ABS (felga 5,5 cala) 1998-2000
BMW R 1150 GS 1999-2001
BMW R 1150 GS ABS 1999-2001
BMW R 1200 C 1997-2002
BMW R 1200 C ABS 1997-2002
BMW R 1200 C ABS (wysoka kierownica) 1997-2002
BMW R 1200 C Avantgarde ABS (niska kierownica) 1999-2002
BMW R 1200 C Avantgarde ABS (szeroka kierownica) 1999-2002
BMW R 1200 C Avantgarde ABS (wysoka kierownica) 1999-2002
BMW R 1200 C Avantgarde niska kierownica 1999-2002
BMW R 1200 C Avantgarde szeroka kierownica 1999-2002
BMW R 1200 C Avantgarde wysoka kierownica 1999-2002
BMW R 1200 C Independent ABS (szeroka kierownica) 2000-2002
BMW R 1200 C Independent ABS (wysoka kierownica) 2000-2002
BMW R 1200 C Independent szeroka kierownica 2000-2002
BMW R 1200 C Independent wysoka kierownica 2000-2002
BMW R 1200 C wysoka kierownica 1997-2002
BMW R 80 R 1991-1994
BMW R 80 R Mystic 1994
BMW R 850 C ABS (niska kierownica) 1998-2001
BMW R 850 C ABS (szeroka kierownica) 1998-2001
BMW R 850 C ABS (wysoka kierownica) 1998-2001
BMW R 850 C ABS Flachlenker 1998-2001
BMW R 850 C ABS Hochlenker 1998-2001
BMW R 850 C ABS Lenker breit 1998-2001
BMW R 850 C Avantgarde ABS (niska kierownica) 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde ABS (szeroka kierownica) 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde ABS (wysoka kierownica) 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde ABS Flachlenker 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde ABS Hochlenker 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde ABS Lenker Breit 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde Flachlenker 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde Hochlenker 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde Lenker breit 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde niska kierownica 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde szeroka kierownica 1999-2001
BMW R 850 C Avantgarde wysoka kierownica 1999-2001
Stosowane są w motocyklach seryjnie wyposażonych w klocki sintermetalowe oraz w ciężkich i szybkich motocyklach sportowych. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz, jednak optymalne są tarcze żeliwne. Klocki HH wykazują minimalne skłonności do fadingu (słabnięcie skuteczności hamowania, przy rosnącej temperaturze klocków) i charakteryzują się doskonałą odpornością na ścieranie. Wyposażono je w miedziany stop podkładki okładziny, a niektóre modele, podobnie jak ich odpowiedniki oryginalne, są wyposażone w blaszki radiacyjne, zapobiegające nagrzewaniu się zacisków.