Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 054,47 Kč
Klocki hamulcowe EBC FA188HH
EBC HH - kolor złoty.
Stosowane są w motocyklach seryjnie wyposażonych w klocki sintermetalowe oraz w ciężkich i szybkich motocyklach sportowych. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz, jednak optymalne są tarcze żeliwne. Klocki HH wykazują minimalne skłonności do fadingu (słabnięcie skuteczności hamowania, przy rosnącej temperaturze klocków) i charakteryzują się doskonałą odpornością na ścieranie. Wyposażono je w miedziany stop podkładki okładziny, a niektóre modele, podobnie jak ich odpowiedniki oryginalne, są wyposażone w blaszki radiacyjne, zapobiegające nagrzewaniu się zacisków.
EBC Brakes to marka wiodącego światowego producenta elementów hamulcowych firmy Europian Friction Industries Ltd., skupiającej cztery duże fabryki, zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytanii i jednej w USA. EBC posiada największą na świecie ofertę elementów hamulcowych do wszelkich pojazdów, w tym do motocykli i pojazdów klasy ATV. W ofercie Larsson Polska znajdują się klocki, szczęki, tarcze hamulcowe, okładziny sprzęgłowe, sprężyny sprzęgłowe oraz dysze gaźnikowe. Przed zakupem proszę porównać część ze zdjęciem!
Zastosowanie:
Kawasaki VN 1500 P Mean Streak 2002-2003
Kawasaki VN 1600 B Mean Streak 2004
Kawasaki ZRX 1100 C 1997-2000
Kawasaki ZRX 1200 C 2001-2004
Kawasaki ZRX 1200 R (owiewka klasyczna) 2001-2006
Kawasaki ZRX 1200 S (półowiewka) 2001-2004
Kawasaki ZX-12R 1200 A Ninja 2000-2003
Kawasaki ZX-6R 600 G Ninja 1998-1999
Kawasaki ZX-6R 600 H Ninja (z katalizatorem) 1998-1999
Kawasaki ZX-6R 600 J Ninja 2000-2002
Kawasaki ZX-6R 636 A Ninja 2002
Kawasaki ZX-7R 750 P Ninja 1996-2002
Kawasaki ZX-9R 900 B Ninja 1996-1997
Kawasaki ZX-9R 900 C Ninja 1998-1999
Kawasaki ZX-9R 900 D Ninja (z katalizatorem) 1998-1999
Stosowane są w motocyklach seryjnie wyposażonych w klocki sintermetalowe oraz w ciężkich i szybkich motocyklach sportowych. Nadają się do wszystkich rodzajów tarcz, jednak optymalne są tarcze żeliwne. Klocki HH wykazują minimalne skłonności do fadingu (słabnięcie skuteczności hamowania, przy rosnącej temperaturze klocków) i charakteryzują się doskonałą odpornością na ścieranie. Wyposażono je w miedziany stop podkładki okładziny, a niektóre modele, podobnie jak ich odpowiedniki oryginalne, są wyposażone w blaszki radiacyjne, zapobiegające nagrzewaniu się zacisków.