Tłumik skutery 4T/GY6/139QMB koła 10" wersja odblokowana
Indeks: ZD8002
720,66 Kč
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 720,66 Kč
Kompletny tłumik do skutera z silnikeim 4T/GY6/139QMB - przeznaczony głównie do skuterów na kołach 10" z pokrywą paska długości 40cm i pojedyńczym amotyzatorze
Tłumik pozbawiony jest katalizowatora co wpływa korzystnie na osiągi. Nie posiada elementów zmniejszających osiągi pojazdu, takich jak : recylkulator spalin, dławik, katalizator. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie lepszej pracy silnika i uzyskanie wyższych osiągów w stosunku do zablokowanego - fabrycznego. Założony tłumik pozwala na uzyskanie realych 10-20% wzrostu osiągów (w stosunku do silnika zablokowanego).
Tłumik połączony z kolankiem na stałe z grubej blachy malowanej na czarno. Stanowi idealne rozwiązanie jako zamiennik fabrycznego tłumika lub jako układ tuningowy przy zwiekszaniu pojemności silnika.
Dokładne wymiary podane również na zdjęciu. Przed zakupem zaleca się porównanie wymiarów z oryginalną częścią, zdarzały się różne modyfikacje nawet w pojazdach tego samego typu. Cena dotyczy jednej sztuki.
Zastosowanie - skutery na kołach 10" - pokrywa paska o dł. 40cm (możliwe również założenie do większych skuterów na 12" kołach i pojedyńczym amortyzatorze):
Baotian BT49QT-10 50 4T A/C
Baotian BT49QT-11D 50 4T A/C
Baotian BT49QT-6A 50 4T A/C
Baotian BT49QT-6B 50 4T A/C
Baotian BT49QT-9 Sprint 50 4T A/C
Baotian BT49QT-9D Thunder 50 4T A/C
Baotian BT49QT-9F Eagle 50 4T A/C
Baotian BT49QT-9R Speedy 50 4T A/C
Baotian BT49QT-9S City 50 4T A/C
Baotian BT49QT-9S Super Moto 50 4T A/C
Baotian BT50QT-11 Retro 50 4T A/C
Baotian BT50QT-11E Retro 50 4T A/C
Baotian BT50QT-9 Ecobike 50 4T A/C
Baotian BT50QT-9N Speedy 50 4T A/C
Barton Motors 21 50 4T A/C
Barton Motors Citizen 50 4T A/C
Barton Motors GTR 50 4T A/C
Benzer Syracuse 50 4T A/C
Boxter Binq 50 4T
Boxter GP-1 50 4T A/C
Boxter Mascot 50 4T A/C
Futong FT50QT-3 50 4T A/C
Gb Motors Fiast 50 4T A/C
Gb Motors First 50 4T A/C
Generic Vertigo 50 4T A/C
Inca Sprint 50 4T A/C
Jmstar JSD50QT-13 Breeze 50 4T A/C
Jmstar JSD50QT-13 Solana 50 2T A/C
Jonway YY50QT-6A Sunny 50 4T A/C
Kingway Aeon 50 4T
Kingway Allegro 50 4T A/C
Kingway Cobus 50 4T A/C
Kingway Coliber 50 4T A/C
Kingway Coliber Fartt 50 4T A/C
Kingway Crossfire 50 4T A/C
Kingway Vezyr 50 4T A/C
Kinroad XT50QT-2 Delfin 50 4T A/C
Kinroad XT50QT-5 (4T) / Wind Bell
Longjia LJ50QT-E Caper 50 4T A/C
Longjia LJ50QT-L RS50 4T A/C
Moto Magnus Retro 50 4T A/C
Moto Magnus Solatio 50 4T A/C
Moto Magnus Subire 50 4T A/C
Moto Ventus Prymus 50 4T A/C
Moto Ventus Prymus II 50 4T A/C
Motobi Killer 50 4T A/C
Motobi Wilga 50 4T A/C
Motobi Wilga II 50 4T A/C
Motobi Wilga III 50 4T A/C
Motomar Vision 50 4T A/C
Motorro Clea 50 4T A/C
Motorro Cobi 50 4T A/C
Motorro Hawk 50 4T A/C
Motorro Speedy 50 4T A/C
Motorro Tour 50 4T A/C
Quest Q21 50 4T A/C
Quest Q3 50 4T A/C
Quest Q3 50 4T A/C Econo
Quest Q31 50 4T A/C
Quest Q71 50 4T A/C
Rm Motor Fox 50 4T A/C
Rm Motor Rs 50 4T A/C
Romet 727 50 4T A/C
Romet 727 50 4T A/C Eco
Romet 727 50 4T A/C Komfort
Romet 727 50 4T A/C Premium
Router Bassa 50 4T A/C
Router Retro 50 4T A/C
Router XM 50 4T A/C
Zipp Astec 50 4T A/C
Zipp Basic 50 4T A/C
Zipp Otis 50 4T A/C
Zipp Parco 50 4T A/C
Zipp Smart 50 4T A/C
Zipp Tops 50 4T A/C
Zipp Vapor 50 4T A/C
Zumico Mac 50 4T A/C
Zumico Quick 50 4T A/C
ZD8002
60 Przedmioty
Specyficzne kody
Kompletny tłumik do skutera z silnikeim 4T/GY6/139QMB - przeznaczony głównie do skuterów na kołach 10" z pokrywą paska długości 40cm i pojedyńczym amotyzatorze
Tłumik pozbawiony jest katalizowatora co wpływa korzystnie na osiągi. Nie posiada elementów zmniejszających osiągi pojazdu, takich jak : recylkulator spalin, dławik, katalizator. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie lepszej pracy silnika i uzyskanie wyższych osiągów w stosunku do zablokowanego - fabrycznego. Założony tłumik pozwala na uzyskanie realych 10-20% wzrostu osiągów (w stosunku do silnika zablokowanego).
Tłumik połączony z kolankiem na stałe z grubej blachy malowanej na czarno. Stanowi idealne rozwiązanie jako zamiennik fabrycznego tłumika lub jako układ tuningowy przy zwiekszaniu pojemności silnika.