Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 221,34 Kč
Fajki zapłonowe NGK reprezentują najwyższą światową jakość wykonania. Ich konstrukcja wynikała zazwyczaj z wymagań producenta motocykla, gdyż firma NGK dostarcza fajki zapłonowe do większości produkowanych w Japonii motocykli.
Niektóre fajki posiadają konstrukcję specjalną, która wynika ze specyficznych uwarunkowań zastosowanych w pojeździe lub z racji na nietypową świecę zapłonową, którą zamontowano na życzenie producenta.
Większość jednak fajek zapłonowych ma zastosowanie uniwersalne. Można je spotkać w wielu modelach motocykli.
Podczas wymiany fajek na nowe, należy zawsze sprawdzić stan przewodów wysokiego napięcia, które z biegiem lat mogą ulec spękaniu. Odpowiedni rodzaj przewodu (o ile nie został on trwale połączony z fajką lub z cewką zapłonową) należy dobrać według specyfikacji pro
Nowa fajka NGK do użytku w większości popularnych skuterów
Dane techniczne:
- Średnica gwintu: 10 i 12 mm
- Materiał: silikon
- Budowa: kąt: 0°
- Kolor: czerwony
- Rezystancja: 5 Kilo Ω
- Rezystor przeciwzakłóceniowy: TAK
- Wodoodporność : TAK
- Długość kabla: bez kabla
- Połączenie: M4 gwintowane
Pasuje do Kawasaki ZL 1000 A Eliminator 1987 Kawasaki ZL 1000 A Eliminator 1988 Kawasaki ZR 1100 A Zephyr koła odlewane 1992 Kawasaki ZR 1100 A Zephyr koła odlewane 1993 Kawasaki ZR 1100 A Zephyr koła odlewane 1994 Kawasaki ZR 1100 A Zephyr koła odlewane 1995 Kawasaki ZR 1100 B Zephyr koła szprychowane 1996- 1997 Kawasaki ZRX 1100 C 1997 Kawasaki ZRX 1100 C 1998 Kawasaki ZRX 1100 C 1999 Kawasaki ZRX 1100 C 1999 Kawasaki ZRX 1100 C 2000 Kawasaki ZRX 1100 C 2000 Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat 1988 Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat 1988 Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat 1989 Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat 1989 Kawasaki ZX-10 1000 B Tomcat 1990
Fajki zapłonowe NGK reprezentują najwyższą światową jakość wykonania. Ich konstrukcja wynikała zazwyczaj z wymagań producenta motocykla, gdyż firma NGK dostarcza fajki zapłonowe do większości produkowanych w Japonii motocykli.
Niektóre fajki posiadają konstrukcję specjalną, która wynika ze specyficznych uwarunkowań zastosowanych w pojeździe lub z racji na nietypową świecę zapłonową, którą zamontowano na życzenie producenta.
Większość jednak fajek zapłonowych ma zastosowanie uniwersalne. Można je spotkać w wielu modelach motocykli.
Podczas wymiany fajek na nowe, należy zawsze sprawdzić stan przewodów wysokiego napięcia, które z biegiem lat mogą ulec spękaniu. Odpowiedni rodzaj przewodu (o ile nie został on trwale połączony z fajką lub z cewką zapłonową) należy dobrać według specyfikacji pro