Fajki zapłonowe NGK reprezentują najwyższą światową jakość wykonania. Ich konstrukcja wynikała zazwyczaj z wymagań producenta motocykla, gdyż firma NGK dostarcza fajki zapłonowe do większości produkowanych w Japonii motocykli.
Niektóre fajki posiadają konstrukcję specjalną, która wynika ze specyficznych uwarunkowań zastosowanych w pojeździe lub z racji na nietypową świecę zapłonową, którą zamontowano na życzenie producenta.
Większość jednak fajek zapłonowych ma zastosowanie uniwersalne. Można je spotkać w wielu modelach motocykli.
Podczas wymiany fajek na nowe, należy zawsze sprawdzić stan przewodów wysokiego napięcia, które z biegiem lat mogą ulec spękaniu. Odpowiedni rodzaj przewodu (o ile nie został on trwale połączony z fajką lub z cewką zapłonową) należy dobrać według specyfikacji pro
Nowa fajka NGK do użytku w większości popularnych skuterów
Dane techniczne:
Średnica gwintu: 10 i 12 mm
Materiał: żywica fenolowa
Budowa, kąt: 0°
Kolor: czarny
Rezystancja: 1 Kilo Ω
Rezystor przeciwzakłóceniowy: TAK
Wodoodporność : TAK
Długość kabla: bez kabla
Połączenie: M4 gwintowane
Producent: NGK
Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego. Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia. Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.
Fajki zapłonowe NGK reprezentują najwyższą światową jakość wykonania. Ich konstrukcja wynikała zazwyczaj z wymagań producenta motocykla, gdyż firma NGK dostarcza fajki zapłonowe do większości produkowanych w Japonii motocykli.
Niektóre fajki posiadają konstrukcję specjalną, która wynika ze specyficznych uwarunkowań zastosowanych w pojeździe lub z racji na nietypową świecę zapłonową, którą zamontowano na życzenie producenta.
Większość jednak fajek zapłonowych ma zastosowanie uniwersalne. Można je spotkać w wielu modelach motocykli.
Podczas wymiany fajek na nowe, należy zawsze sprawdzić stan przewodów wysokiego napięcia, które z biegiem lat mogą ulec spękaniu. Odpowiedni rodzaj przewodu (o ile nie został on trwale połączony z fajką lub z cewką zapłonową) należy dobrać według specyfikacji pro