Dętki Vee Rubber produkowane są z odpornego na utlenianie i deformacje wulkanizowanego kauczuku butylowego. W odróżnieniu od tradycyjnych rozwiązań, stosowanych w dętkach starego typu lub np. dętkach rowerowych, dętki z butylu są zdecydowanie trwalsze i dokładniejsze w wykonaniu. Poza tym wykazują dużo większą odporność na przebicia wynikające z tarcia. W dętkach z kauczuku butylowego dużo łatwiej osadzić zawór, który nie ulega wyrwaniu w przypadku przesunięcia się dętki w oponie, szczególnie podczas jazdy na obniżonym ciśnieniu.
Utworzona w 1977 roku grupa Vee Rubber, to obecnie największy azjatycki producent opon oraz dętek do motocykli, rowerów, samochodów osobowych i ciężarowych. Produkcja odbywa się w Tajlandii, który to kraj jest jednym z największych na świecie producentów i eksporterów naturalnej gumy
Pasuje do:
Bajaj Chetak 125 1994- 1995
Bajaj Chetak 125 CLASSIC 1996- 1998
Bajaj Chetak 125 Std 1996- 1997
Bajaj Chetak 150 1993- 1995
Bajaj Chetak 150 CLASSIC 1996- 1998
Bajaj Chetak 150 Std 1996- 1997
Fantic Pony 50 1995
Fantic Pony 50 SR 1994- 1995
Honda NH 50 MS Lead 1985
Honda NH 50 MS Lead 1986
Honda NH 50 MS Lead 1987
Honda NH 50 MS Lead 1988
Honda NH 50 MS Lead 1989
Honda NH 50 MS Lead 1990- 1995
Honda NH 50 MS Lead 1990- 1995
Honda SA 50 Vision 1991- 1992
Honda SA 50 Vision 1993
Honda SA 50 Vision 1994- 1995
Honda ST 50 Dax 1970-
Honda ST 50 Dax 1988
Honda ST 50 Dax 1989
Honda ST 50 Dax 1990- 1991
Honda ST 50 Dax 1992- 1993
Honda ST 50 Dax 1994- 1995
Honda ST 50 Dax 1996- 2000
Honda ST 50 G Dax 1970- 1977
Honda ZB 50 P Monkey 1988
Honda ZB 50 P Monkey 1989- 1991
Honda ST 70 Dax
Honda ST 70 G Dax
Honda NH 80 MS Lead 1983- 1984
Honda CH 125 Spacy 1996- 1999
Honda NH 125 Lead 1983- 1985
Honda NH 125 Lead 1986
LML NV 125 2T 1996- 1998
LML NV 125 2T 1999
LML NV 150 2T 1993
LML NV 150 2T 1994- 1999
LML T5 150 2T 1993
LML T5 150 2T 1994- 1995
LML NV 200 2T 1995- 1998
LML T5 200 2T 1995
Suzuki CP 50 CHF 1989- 1993
Vespa N 50
Vespa N 50 Special czterobiegowy Heavy Duty 1972- 1980
Vespa N 50 Spezial 4er Blinkanlage 1975- 1983
Vespa N 50 Spezial verstärkter Motor 1976- 1981
Vespa PK 50 XL2 1990- 1998
Vespa PK 50 XL Automatic 1986- 1989
Vespa PK 50 XL Automatik E-Start 1986- 1990
Vespa PK 50 XL2 Automatik E-Start 1990- 1997
Vespa PK 50 S Automatic zapłon elektroniczny 1984- 1986
Vespa PK 50 S Lusso zapłon elektroniczny E-Start 1985
Vespa P 80 X 1981- 1983
Vespa PK 80 S Automatic zapłon elektroniczny 1984
Vespa PK 80 S Automatic zapłon elektroniczny E-Start 1984- 1986
Vespa PK 80 S Zapłon elektroniczny 1982- 1986
Vespa PK 80 S Zapłon elektroniczny E-start 1983- 1984
Vespa PK 80 S Lusso zapłon elektroniczny 1985
Vespa PX 80 E 1981- 1983
Vespa PX 80 E Lusso 1983- 1996
Vespa PX 80 E Lusso E-Start 1984- 1996
Vespa P 125 X 1977- 1982
Vespa PK 125 XL2 1990- 1993
Vespa PK 125 XL Automatik E-Start 1986- 1991
Vespa PK 125 S Automatic zapłon elektroniczny 1983- 1984
Vespa PK 125 S Zapłon elektroniczny 1982- 1986
Vespa PK 125 XL Zapłon elektroniczny 1986- 1990
Vespa PX 125 E 1981- 1984
Vespa PX 125 E Lusso 1984- 1995
Vespa PX 125 E Lusso E-Start 1984- 1998
Vespa P 150 X 1978- 1981
Vespa PX 150 E 1981- 1985
Vespa PX 150 E Lusso 1983- 1990
Vespa P 200 E 1977- 1982
Vespa PX 200 FL DT 1998- 2003
Yamaha CA 50 Salient 1984
Yamaha CA 50 E Salient 1983- 1984
Yamaha BL 125 Beluga 1985- 1989
Zündapp R 50 1982- 1984
Dane techniczne: Średnica obręczy : 10 w calach Rozmiar opony : 100/80 100/90 3.00 3.50 90/90 Pozycja zaworu : Środek Kształt zaworu : Prosty Typ zaworu : TR4 Rodzaj : Normalna Grubość materiału : 1.6 - 1.7 mm Producent : Vee Rubber
Dętki Vee Rubber produkowane są z odpornego na utlenianie i deformacje wulkanizowanego kauczuku butylowego. W odróżnieniu od tradycyjnych rozwiązań, stosowanych w dętkach starego typu lub np. dętkach rowerowych, dętki z butylu są zdecydowanie trwalsze i dokładniejsze w wykonaniu. Poza tym wykazują dużo większą odporność na przebicia wynikające z tarcia. W dętkach z kauczuku butylowego dużo łatwiej osadzić zawór, który nie ulega wyrwaniu w przypadku przesunięcia się dętki w oponie, szczególnie podczas jazdy na obniżonym ciśnieniu.