Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 375,21 zł
Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta i nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator bezobsługowy YTX7L-BS Yuasa
Firma Japan Yuasa Corporation została założona w roku 1918. W ciągu ostatnich 90 lat producent ten stał się światowym liderem w produkcji akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Yuasa zużywa ponad 11% światowych zapasów ołow
Producent: JMT * Napięcie [V]: 12 * Typ: żelowy * Pojemność [Ah]: 21 * Szerokość [mm]: 181 * Głębokość [mm]: 76 * Wysokość [mm]: 167 * Ilość elektrolitu [l]: żel * Elektrolit w zestawie: nie dotyczy * Prąd ładowania [A]: 2,2 * Prąd rozruchu [A]: 300 *
Akumulatory żelowe zostały tak zaprojektowane, aby ich dowolne położenie w pojeździe nie miało wpływu na funkcjonowanie. Akumulatory żelowe są fabrycznie zamknięte, a elektrolit w postaci żelu wypełnia całą przestrzeń wewnątrz akumulatora. Są bezobsługowe, ale przed zamontowaniem w pojeździe wymagają naładowania. Podczas ładowania, należy postępować tak jak w przypadku akumulatorów bezobsługowych. Prosimy zapoznać się z instrukcją obsługi ładowarki, ponieważ nie wszystkie nadają się do ładowania akumulatorów żelowych.
Parametry:
Napięcie: 12V
Pojemność: 21 Ah
Pojemność: 264 Wh
Rodzaj: Żelowy, Bezobsługowy
Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta: 300 A
Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP: 300 A
Długość: 183 mm
Szerokość: 79 mm
Wysokość: 171 mm
Ciężar (z elektrolitem): 6.1 kg
Mocowanie przewodów: Od boku
Pozycja klemy dodatniej: Przód-prawa
Pozycja klemy ujemnej: Przód-lewa
Odpowietrzenie: Brak
Producent: JMT
Zastosowanie:
BMW
K 75 1984-1996
K 100 1982-1992
K 1100 RS 1992-1998
K 1200 RS 1997-2009
K 1300 GT 2009-2011
K 1600 GTL 2011-2015
K1 1000 1988-1993
R 45 N 1978-1985
R 50 1969- 1973
R 60 1972-1980
R 65 1978-1993
R 75 1969-1979
R 80 1977- 1993
R 90 1973- 1976
R 100 1976-1996
R 850 1995-2006
R 1100 1993-2004
R 1150 1999-2006
R 1200 1997-2005
Ducati
GT 860 1974- 1975
GTS 860 1976- 1979
SD 900 Darmah 1977- 1984
Laverda
668 668 1996- 1998
Black Strike 750 1999- 2001
Formula 650 1995- 1997
Formula 750 Sport 1998- 2000
Formula 750 II Sport 1999- 2000
Ghost 650 1996- 1998
Ghost 750 Strike 1998- 1999
Laverda 750 1997- 1999
SF1,SCF 750 1972- 1975
Sport 650 1994- 1995
Sport 750 1999- 2001
Strike 750 1997- 2001
Supersport 750 1999- 2000
Moto Guzzi
California 1000 1982-1993
California 1100 1994-2011
Le Mans 850 1975- 1983
Le Mans 1000 1984- 1993
Mille 1000 1987-94
S 1000 1990- 1993
SP 1000 1978- 1996
T 850 1973- 1975
T3 850 1975- 1983
T4 850 1980- 1982
T5 850 1983- 1989
V 1000 1975- 1985
V35 350 1979- 1989
V50 500 1980- 1984
V65 650 1981- 1989
V7 750 Special 1969- 1992
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).
Zgodnie z rozporząrzeniem parlamentu europejskiego I rady UE 2019/1148 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie wprowadzania do obrotu i stosowania prekursorów materiałów wybuchowych. Przy sprzedaży akumulatorów kwasowych oraz bezobsługowych sprzedawca jest zobowiązany do osobistego zalania akumulatora kwasem I sprzedaży takiego akumulatora w formie gotowej do użycia.
Sprzedaż takiego akumulatora w formie zalanej traktowana jest jako zakup indywidualny na specjalne życzenie klienta i nie podlega on zwrotowi ani prawu odstąpienia od umowy.
Akumulator bezobsługowy YTX7L-BS Yuasa
Firma Japan Yuasa Corporation została założona w roku 1918. W ciągu ostatnich 90 lat producent ten stał się światowym liderem w produkcji akumulatorów kwasowo-ołowiowych.
Yuasa zużywa ponad 11% światowych zapasów ołow