Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 485,43 Kč
kumulator kwasowo - ołowiowy 6N11A-1B firmy JMT w zestawie z elektrolitem. Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. W porównaniu z konkurencją cechują się wyższa wytrzymałością na rozładowanie oraz niskie temperatury, dzięki temu ich okres użyteczności może być o ok 30% dłuższy
Producent: JMT * Napięcie [V]: 6 * Typ: standard * Pojemność [Ah]: 11 * Szerokość [mm]: 122 * Głębokość [mm]: 62 * Wysokość [mm]: 131 * Ilość elektrolitu [l]: 0,4 * Elektrolit w zestawie: Tak * Prąd ładowania [A]: 1,1 * Ciężar [kg]: 2,1 *
Oferowany typ akumulatora jest suchoładowany, co oznacza, że po zalaniu dołączonym elektrolitem w czasie ok 0,5h jest w 90% naładowany (możliwy do użytkowania). Proponuje się jednak aby taki akumulator podładować prostownikiem o prądzie ładowania 12v 1Ah (do skuterów i motorowerów) na czas do 1 godziny.
PARAMETRY:
Napięcie : 6V
Pojemność : 11 Ah
Pojemność : 66 Wh
Rodzaj : Standard
Prąd rozruchu CCA deklarowany przez producenta : 88 A
Prąd rozruchu (norma SAE) według wskazań testera JMP : 410 A
Prąd rozruchu (norma DIN) według wskazań testera JMP : 380 A
Prąd rozruchu (norma EN) według wskazań testera JMP : 245 A
Długość : 122 mm
Szerokość : 62 mm
Wysokość : 132 mm
Ciężar (z elektrolitem) : 2.1 kg
Elektrolit w zestawie? : TAK
Ilość elektrolitu : 0.42 l
Mocowanie przewodów : Od przodu
Pozycja klemy dodatniej : Przód-prawa
Pozycja klemy ujemnej : Tył-lewa
Odpowietrzenie : Z prawej
Producent : JMT
Zastosowanie:
Benelli 2C 250 Hamulec tarczowy 1976-
Benelli 2C 250 Hamulec bębnowy 1974- 1975
BMW R 26 1956- 1960
BMW R 27 1960- 1966
Heinkel Tourist 150 1953- 1954
Heinkel Tourist 175 1954- 1965
Hercules K 125 Military 1986- 1991
Moto Guzzi TS 250 Hamulec tarczowy 1975- 1982
Moto Guzzi TS 250 Hamulec bębnowy 1974
MZ/MUZ ES 125 1962- 1978
MZ/MUZ ES 150 1962- 1978
MZ/MUZ ES 250 1957- 1973
MZ/MUZ ES 300 1963- 1965
MZ/MUZ ETS 125 Trophy Sport 1969- 1973
MZ/MUZ ETS 150 1969- 1973
MZ/MUZ ETS 250 Trophy Sport 1969- 1973
MZ/MUZ TS 125 1973- 1985
MZ/MUZ TS 150 1973- 1985
MZ/MUZ TS 250 1973- 1981
Triumph 6T 650 Thunderbird 1947- 1961
Triumph TR5 500 Trophy 1951- 1958
Zündapp GS 125 520
Zündapp KS 125 521
Zündapp KS 175 WC 1977- 1978
Uwaga! Przy sprzedaży nowych akumulatorów stary akumulator musi zostać oddany sprzedawcy lub oddany do utylizacji w miejscu zamieszkania(w przeciwnym wypadku jesteśmy zobligowani do nałożenia kaucji w wysokości 30 zł). Podstawa prawna: USTAWA z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U.79 poz. 666 art. 54.p.1-5,art. 55 p.1.).
kumulator kwasowo - ołowiowy 6N11A-1B firmy JMT w zestawie z elektrolitem. Na przestrzeni ostatnich kilku lat akumulatory JMT zmieniły całkowicie swoje oblicze. Poprzez zastosowanie całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, obecnie produkowane akumulatory JMT reprezentują najwyższy światowy poziom technologiczny. Relatywnie niska cena powoduje, iż akumulatory JMT są najlepszym na rynku rozwiązaniem dla motocyklistów. W porównaniu z konkurencją cechują się wyższa wytrzymałością na rozładowanie oraz niskie temperatury, dzięki temu ich okres użyteczności może być o ok 30% dłuższy